Sunday 1 December 2013

Hai kawan-kawan

Assalamualaikum..

Hai tawan-tawan semua *k, tetiba, haha*
 Hai semua *lambai-lambai tangan*

Cenna holiday korang? Hihi. Bessssssssssssssssssst?!


Cercite sikit holiday korang cenna? Nak dengar nih *sambil makan lolipop*

Holiday aku biasa-biasa saja. Duduk rumah, tolong mummy buat kerja rumah semua, mengasuh adik aku Isha Zaheera hat paling kecik sekali tuh and praktis jadi housewife siap-siap. Hehe. Takdalah, daddy aku takda sini so kerja rumah kebanyakannya aku kena buat la, ganti daddy. Hmm. Kan dah habis spm, so takpayah study then aku boleh la buat kerja-kerja rumah semua ni. Tolong mummy dengan ikhlas dapat pahala okay. Heeee.


Teringin jugaklah nak kerja apa semua tu, tapi mummy tak bagi, mummy kata kerja rumah banyak boleh buat. Tolong mummy mengasuh baby then baru mummy boleh buat kerja. Aku diam jelaa. Well, mum know’s best right? So, ikut cakap mummy je laa. Mummy takbagi sudahlah.


Duduk rumah boring jugaklah tapi kekadang tu mummy bawak g shopping. Jalan-jalan. Mummy belanja. Tu yang best tuh. Weeee *guling-guling* Lagipun daddy takda sini, takkan nak tinggai mummy kat rumah sensorang pulak kan, kena teman mummy lah. Nanti daddy dah balik boleh kot bodek mummy nak g keluar hangout dengan kawan-kawan. Hope mummy bagi, sehari ja pun *muka kesian* Hahaha. Drama sangat aih.


K laa, sampai sini kot. Nakpi layan cerita Insidious. 

Bye bye bye *baling bunga*

No comments:

Post a Comment