Thursday 21 November 2013

heartless k heartless

Sumpah takkesah langsung. Sumpah tak heran. Sumpah tak mau amik taw dah. Sumpah takmaw apa apa dah. Tedia dok sumpah menyumpah. Hmm *marah ni*

Tak adil k tak adil you know? *hentak kaki*

Series tak adil tahap infinity tahap gila gila gila. Yelahh. Bila aku buat sikit, kena perli berhari hari hari sampai aku nangis padahal bukannya aku buat apa pun. Hmmm

Nangis. Nangis sebab apa? Sebab sedih kena pereli. Bila lama lama pereli tu, kita jadi sakit hati and geram. Bila geram tapi takboleh nak balas balik sebab tu nangis. Hmmm. Sebab kita tak sampai hati nak balas balik kat dia, kita sayang dekat dia, tapi dia? 

Sedih ni *teriak*

Sukahati lah orang nak kata aku ni budak budak suka nangis ka apa ka. Tapi aku ni payah nak balas balik apa orang buat kat aku sebab aku sayang orang tu and aku tak sampai hati nak buat k. So, sapa sapa nak buli aku, buli je la, aku takkan balas punya. Percayalah. Tapi nanti hampa akan dapat balasan dia balik k, Allah maha adil :)

Okay. Sumpah aku taktaw apa aku merapu. Hmm. Stress pasai addmaths kemarin kot noh? Hmm. Tapi series taktipu, addmaths paper 2 kemarin macam teneneneenenenenene. Okay. Bye *flying kiss*

1 comment:

  1. ehemm. kalau post ni untuk masalah kita. aku pun tak tau nak kata apa. hg bawa naik tweet boleh? tanya aku kenapa tak lehh? hg kata hg tanya? aku jawab takda pa kan? sebab? sebab mmg takda apa. semua benda tu bukan untuk hg. tapi pernah hg tanya utk sapa ? tak da kann. hg tanya xhabis. hg buat kesimpulan sendiri. lots of love, anis. semoga berbahagia hendaknya. aku sayang hang.

    ReplyDelete