Tuesday 8 January 2013

2013

Assalamualaikum ..
Kepada pembaca yang saya sayangi * walaupun tadak org yg baca. hehe * tahun nie, tahun 2013, umur saya akan ditambah satu angka dari 16 menjadi 17 dan saya akan menghadapi peperiksaan SPM. SPM iaitu SEMUA PELAJAR MALAS. huahua. Actually saya yang malas so SPM = SAYA PUN MALAS. k
Sejujurnya dari lubuk hati yang dalam, saya sangat takut, takut sampai suatu masa dahulu saya pernah menangis sebab takut sangat dengan SPM nih. Alaa, perempuan dengan air mata tak boleh pisah kan? So watlek cenggini (Y) hehe. Takut tu memang. Tapi penyakit malas baca buku yang sedia ada dalam diri ini sukar ditapis. MashaAllah. Ya Allah, bantulah hambamu ini. Sekarang nih dok harap tuisyen ja. Hope penyaki malas nih hilang sebelum bulan Februari sebab bulan March ada exam so bulan Februari kena start study * ececehh, bajet ja nak study * bajet ja nak study, tapi tengoklah nanti, tak study pon. Serious talk * speaking sebentar * I'll never study and will not study because I'm so lazyyyyyyyy :( somebody help me. Kayh, sampai sini saja :D Assalamualaikum :) *sorry ayat berterabur, nyenyenye, PEACE :DD*

No comments:

Post a Comment